Προφίλ


Διεύθυνση


Χάρτης


Γίνεται φόρτωση...

Αξιολογήσεις


1 Αξιολόγηση στο “Ο ΚΑΒΟΣ - ΠΛΑΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΕΛΕΝΗ”

Συνολική βαθμολογία
  • Νῖκος

    Εἴμαστε 5 ἄτομα , ἐξαιρετικός καί ἄνετος χῶρος τόσο στό ἐσωτερικό του καταστήματος ὅσο καί ὁ ἔξω χῶρος ,διαλέξαμε τραπέζι κάτω ἀπό το κιόσκι , μπροστά μας το Γύθειο καί ὄχι μόνο ,ὅλος ὁ Λακωνικός κόλπος ,στό service ἡ Ἀφροδίτη καί ὁ Φίλιππος μας κέρδισαν μέ το καλωσόρισμα ,μέ την εὐγένεια καί την συμπεριφορά τους … σέ ὅτι κι ἄν τους ζητούσαμε καί οἱ γεύσεις σέ ὅτι ἐπιλέξαμε … ἄπαιχτες , ὅτι γαστρονομικά καλύτερο μέχρι στιγμῆς ἔχω γευθεῖ γιά αὐτές τίς 15 ἡμέρες του φετινοῦ καλοκαιριοῦ πού βρίσκομαι στήν πατρίδα μου…καί οἱ τιμές φυσιολογικές .
    Θά το ἐπισκεφτῶ πάλι , το συνιστῶ ἀνεπιφύλακτα

Αφήστε μια κριτική

Επιλέξτε μια βαθμολογία
Συνολικά